recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lodrette striber på DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lodrette striber på DR

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 9 minutter siden kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af rasmus13 rasmus13 skrev:

Glad for jeg fandt denne tråd, fejlen er der og det er ikke os den er gal med.
Det har stået på siden midten af Maj '24, jeg troede først det var Norlys den var gal med, men da jeg ikke kom nogen vegne med det tjekkede jeg om det var andre, i den korte tid jeg kunne låne en Allente box kunne jeg ikke få øje på det.
Så tjekkede jeg lev kanalerne på dr.dk/tv og der er det også. Jeg kontaktede så DR for 1½ måned siden, og fik denne besked:
"Nu har jeg hørt fra vores teknikere. Det er en fejl de kender og de er i gang med at arbejde på en løsning."

Og efter jeg spurgte om de kunne bekræfte om det er en fejl der sker hos dem fik jeg denne besked:
"Det er en fejl der sker her i DR Byen, før det bliver sendt ud  til brugerne."

Men det er 1½ måned siden, det har stået på siden midten af Maj '24 så de har kendt til det et stykke tid, uden at der sker noget, det virker som om man ikke kan eller ikke vil gøre noget ved det.

Jeg ser ingen streger på dine links??
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, NAD C320, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8593
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 2 minutter siden kl. 07:55
Her er det første i lysnet udgave:
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 37 minutter siden kl. 08:20
Det må være fejl i enkodningen. DR skal vel have omkonfigureret eller måske endda udskiftet hardwaren.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu