|
Scandyna Bigpods |
Besvar |
Forfatter | |
NotInLove
Junior bruger Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: thorsø Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juli-2018 kl. 23:02 |
Hey Peeps ..
Er der nogle herinde fra som har en kreativ løsning på at få mine Bigpods op og hænge eller kender til nogle DIY løsninger ... !?
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
uden lige at have nogen ville jeg da nok mene der ikke er mange andre muligheder end at lade dem stå på en "plade" men er man opfindsom nok ville man nok kunne lave en større løsning af den de har til minipod's - der er jo ingen andre huller end dem i bunden til benene, og de er jo lavet i en vinkel og ikke direkte ind i pladen, så det er nok ikke lige til bare at skrue dem fast uden at skulle være ultrapræcis.
|
|
NotInLove
Junior bruger Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: thorsø Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er faktisk et gevind i bunden - hvilket jeg havde håbet at nogle havde lavet noget kreativt udfra det 😅
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |