|
Ikea trådløs i Apple home |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3791 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-November-2018 kl. 16:02 |
Jeg har tilsluttet 6 ikea trådfri til mit Philips hue system og har dermed ikke ikea’s gateway til at tjekke det nummer ud der skal bruges til indtastning i Apple home appen.
Kan de overhovedet tilsluttes Apple home uden ikea gateway - hvis de kan hvordan så?
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ser lige med her, da jeg forventer at skal en tur i Ikea i weekenden og se på deres pærer etc. Bromberg hvilke pærer har du købt? Jeg har slet ingen erfaring med Ikea's led pærer. Noget man skal være opmærksom, eller at huske at købe med? Regner med at skulle bruge nogle stykker af Floalt 60x60 6-8 stykker af GU10, kan se der 2 typer? 69/119kr. 6-7 E27 1000 lumen |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har efterhånden skiftet de fleste pærer ud til Ikea.
Jeg har kun 2 der kan skiftet farve til varm/kold og bruge det aldrig, så derfor køber jeg kun de billige pærer der ikke kan skifte farve |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg husker ikke modelnavn, men nu du skriver priserne, så har jeg købt 2 stk af dem til 119kr og 4 stk af dem til 69kr. Jeg kunne på ingen måde tilkoble de pærer min hue hub vha hue appen eller iconnect. Løsning blev hue lights appen (iOS) og finde indstillingen touchlink, så blev de fundet med det samme. Jeg har købt en enkelt dimmer fra ikea, men det er ikke lykkedes mig at sætte den op til hue. Jeg kan fint sætte den op til ikea pærerne, menså forsvinder de i hue appen. Så løsningen en hue dimmer til ikea pærerne. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |