|
Ladestation |
Besvar |
Forfatter | |
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2018 kl. 10:34 |
er der nogen her der har fundet en god løsning til at lade alle husets gadgets, uden et virvar af ladere, kabler og enheder?
Her i huset har vi nu 4 mobiler, 2 tablets, 3 laptops og 2 smartwatches som alle slås om kabler, stik og plads. Jeg har googlet lidt men syntes ikke jeg kan finde den gode løsning
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Jeg bruger forskellige produkter fra Anker Denne i køkkenet med 3 lightning stik, 1 usb C, og et micro usb (har god plads i enden af køkkenbordet: https://www.amazon.de/Anker-PowerPort-Ladegerät-Wandladegerät-Delivery-Schwarz/dp/B071WW5J31/ref=pd_ybh_a_12?_encoding=UTF8&refRID=N4S9FYRV6BMQGNE7ZFWP&th=1 Og disse to ved sengen så der også er plads til apple watch Og så denne i min arbejds taske, den kan også lade nye mac books og laptops med usb-c Køber ofte også ekstra Anker kabler, da mine større børn spiser en del kabler, de forsvinder i hvert fald |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er da noget at se på her. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
jesperKBH
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for gode input. Er der noget man skal være særligt opmærksom på for at sikre de kan levere strøm til alle slags enheder?
Hvordan har i løst det ren praktisk? En skuffe, hylde eller?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4747 |
Funktioner
Tak(0)
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har den gamle udgave af denne:
Den er jeg godt tilfreds med. Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det som Klaus DM siger.
|
|
jesperKBH
Funktioner
Tak(0)
|
Den er godt nok ikke køn ;) Er der plads til en laptop?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er kun USB udtag.
Det vil sige at alt der kan lades med 5v usb. Det vil sige mobiler, tablets og powerbanks. |
|
K_J
Bruger Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er glad for denne http://unisynk.se/en/shop/all-products/globis-charging-station/ der også hjælper dig af med kabelrod.
Hvis du har behov for en holder til dine enheder, kan det købes ved siden af. Den er ofte på tilbud i elgiganten
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |