|
Montering af HDMI stik i Aalborg |
Besvar |
Forfatter | |
Hightower78
Bruger Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-November-2018 kl. 17:19 |
Jeg har været så smart at knække stikket til mit 15 meter HDMI kabel der er trukket fra TV til forstærker. Så spørgsmålet går på om der er nogen der kan hjælpe mig i Aalborg med at få monteret et nyt stik?
Det kan lade sig gøre med det rigtige udstyr, men jeg er ikke meget for at skulle købe det. Håber der er en der kan hjælpe mig og som har udstyret til det også? Alternativt vil det også hjælpe hvis der kan henvises til et firma som kan. Håber på det bedste, ellers må der trækkes nyt kabel :-(
Redigeret af Hightower78 - 11-November-2018 kl. 17:19 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
et AV-firma burde vel kunne? men spm er selvfølgelig om de handler med privatpersoner. - Overvej om det ville være det værd at kigge på et Neets panel, så du i stedet for et direkte udtag i væggen til HDMI kablet, så du bare skal trække et lille kabel fra væg og til tv/forstærker - så kan du også selv udskifte kabler hvis du skulle være så uheldig at lave nummeret igen.
|
|
Hightower78
Bruger Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input. Vil gerne have et stik på igen. Men tror ikke evnerne rækker til det desværre. Så hvis der er nogle i Aalborg der kan klare det? Ellers må jeg kigge på terminal løsningen med skrueklemmer
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |