|
Ophæng til TV - hvor mange penge skal jeg bruge? |
Besvar |
Forfatter | |
NikolaiHS
Ny bruger Oprettet: 20-Februar-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-November-2018 kl. 21:51 |
Hej alle,
Jeg leder i øjeblikket efter et ophæng til mit 40" tommer TV. Jeg har umiddelbart ikke de store krav, andet end at jeg gerne vil have at TV'et/ophænget kan drejes (tiltning er også en fin funktion at have med, men umiddelbart ikke et krav). Jeg har selvfølgelig kigget lidt på markedet og priserne varierer meget. Mit spørgsmål går på, hvor mange penge, jeg skal investere for at få et godt ophæng? Er ophæng til ca. 150 kr. lige så gode som ophæng til 500+ kr? Umiddelbart har mange af ophængene de samme funktioner. Er der ydermere nogle, der eventuelt kan anbefale et billigt og godt ophæng? På forhånd mange tak.
Vh Nikolai. |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har efterhånden prøvet ret mange forskellige ophæng og min oplevelse er at der ikke er sammenhæng imellem pris og kvalitet. Jeg har haft rigtig mange gode oplevelser med ophæng fra Harald Skrald
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |