|
Ca. 4000 bevilget - Hvilken Android tablet |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
antilles
Super bruger Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu var det altså heller ikke en iPad trådstarter ville have, men NETOP en sammenligning af forskellige android tablets til omkring 4000 kr. Altså hvilken Android baseret tablet er bedst ifølge recordere.dk's brugere. Jeg synes det er synd tråden bliver "ødelagt" af den indvindelige aldrig afsluttende Apple vs. alle-de-andre diskussion. Jeg startede med at læse tråden for at blive klogere på Android tablets (jeg har selv iPad og er sådan set glad for den) men jeg blev skuffet da det hele endte i... Ja Apple vs. Android.
Back on track please.
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Netop! M.v.h.
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og mit oprindelig råd var så: Hav tålmodighed, og vent på Microsofts Surface kommer i butikkerne. M.v.h.
|
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der kender et sted/butik hvor man kan lege lidt med de asus produkter ?
Nils
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fona
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller Expert. Dem fra ASUS er lækre. Men jeg venter til Windows 8 tabs'ne kommer for alvor
|
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |