recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jelly Bean og Nexus S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jelly Bean og Nexus S

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 550
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jelly Bean og Nexus S
    Sendt: 23-Juli-2012 kl. 16:19
Til dem der ikke kan vente på den , her en enkel måde at fremtvinge opdatering til Android 4.1 Jelly Bean 
man skal sandsynligvis forsøge nogle gange , det tog 3 gange før opdateringen var der på min Nexus S.

Redigeret af katbird - 23-Juli-2012 kl. 16:27
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 17:38
Virkede også på min Nexus S, men fandme ikke om min Galaxy Nexus gider.. Hmm.. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Virkede også på min Nexus S, men fandme ikke om min Galaxy Nexus gider.. Hmm.. 

Mange forsøg senere.. og det vil den stadig ikke.. Jeg syntes jeg læste på et tidspunkt at det var Samsung der stod for opdateringerne udenfor USA på Galaxy Nexus. Er der nogen der har mere information om dette og eventuelt viden om hvordan man får den opdateret lidt kvikkere - Jeg vil dog helst undgå uofficielle firmwares.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 12:28
I forbindelse med at Google har lagt 4.1 images op på deres developer side til Nexus, så opgraderede jeg via denne guide:  http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1626895

Virkede perfekt.. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 12:52
eller er der toolkit til galaxy nexus

Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bantam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:01

I forbindelse med at Google har lagt 4.1 images op på deres developer side til Nexus, så opgraderede jeg via denne guide: 
Hvordan med opsætning af din telefon og data på den? Blev det bevaret?

Redigeret af bantam - 30-Juli-2012 kl. 18:02
/lars
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af bantam bantam skrev:

I forbindelse med at Google har lagt 4.1 images op på deres developer side til Nexus, så opgraderede jeg via denne guide: 
Hvordan med opsætning af din telefon og data på den? Blev det bevaret?

Alt resettes, men en del konfiguration re-etableres udfra ens Google konto. sdkort slettes (der advares om det i vejledningen). 

Så en del konfiguration kommer igen. Email har jeg hos Google, så de var der også. Billeder forsvandt, men de var kopieret væk. Apps fra Google Play blev re-installeret automatisk. Telefon numre blev re-etableret (da de er Google kontakter hos mig). Opkaldslister væk. 

Hm... er der noget jeg har glemt..  
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu