|
Jelly Bean og Nexus S |
Besvar |
Forfatter | ||
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juli-2012 kl. 16:19 |
|
Til dem der ikke kan vente på den , her en enkel måde at fremtvinge opdatering til Android 4.1 Jelly Bean
man skal sandsynligvis forsøge nogle gange , det tog 3 gange før opdateringen var der på min Nexus S. Redigeret af katbird - 23-Juli-2012 kl. 16:27 |
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Virkede også på min Nexus S, men fandme ikke om min Galaxy Nexus gider.. Hmm..
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
hedberg
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange forsøg senere.. og det vil den stadig ikke.. Jeg syntes jeg læste på et tidspunkt at det var Samsung der stod for opdateringerne udenfor USA på Galaxy Nexus. Er der nogen der har mere information om dette og eventuelt viden om hvordan man får den opdateret lidt kvikkere - Jeg vil dog helst undgå uofficielle firmwares. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
hedberg
Funktioner
Tak(0)
|
|
I forbindelse med at Google har lagt 4.1 images op på deres developer side til Nexus, så opgraderede jeg via denne guide:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1626895
Virkede perfekt..
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
thcleaner
Bruger Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
eller er der toolkit til galaxy nexus
|
||
bantam
Guld medlem Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan med opsætning af din telefon og data på den? Blev det bevaret?
Redigeret af bantam - 30-Juli-2012 kl. 18:02 |
||
/lars
|
||
hedberg
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alt resettes, men en del konfiguration re-etableres udfra ens Google konto. sdkort slettes (der advares om det i vejledningen). Så en del konfiguration kommer igen. Email har jeg hos Google, så de var der også. Billeder forsvandt, men de var kopieret væk. Apps fra Google Play blev re-installeret automatisk. Telefon numre blev re-etableret (da de er Google kontakter hos mig). Opkaldslister væk. Hm... er der noget jeg har glemt..
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |