|
Logitech Harmony |
Besvar |
Forfatter | |
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2018 kl. 17:13 |
Hej..
Min Harmony er blevet lidt træg i knapperne og skal skiftes ud. Jeg synes ellers jeg havde et rimeligt overblik over de forskellige modeller Harmony, men jeg er åbenbart faret lidt vild alligevel. Altså, jeg mener at den jeg har nu hedder "Ultimate", den ser sådan ud: I "sættet" var der også en HUB som denne her https://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-hub?crid=60 der ligesom styrer det hele, fra app. eller fjernbetjening. Det virker lidt som om den nye skal være en "Elite" https://www.happii.dk/Fjernbetjening/Logitech-Harmony-Elite/2527522 Men hvad kan den så, som den jeg allerede har ikke kan? Og så har jeg har lidt svært ved at forstå om jeg kan købe en Harmony uden HUB, og så bruge den HUB jeg allerede har? Og hvis man kan, giver det så overhoved mening? Jeg har også lidt svært ved at se forskellene på de forskellige Harmony, er denne f. eks den samme som den jeg allerede har, bare uden HUB, og hvis det er, kan jeg så bare bruge den HUB jeg allerede har, eller kan denne Harmony ikke fungere sammen med en HUB i det hele taget? Hjælp.. :-) |
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej du kan få en ny på garantien hvis du kontakter Logitech support .
De er helt fantastiske hvad angår support .. også selv.om de to år er gået Mvh Michael |
|
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne være jeg skulle prøve det, tak for tip..
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ha været heldig at få byttet to gange igennem årene .. meld lige tilbage hvis du giver det et forsøg
Mvh Michael |
|
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal jeg nok.
|
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan købe en harmony 950 hvis ikke du kan få den byttet på garanti, det er den der er i elite, bare uden hub. Da du har en hub, er der ingen grund til at købe en mere.
|
|
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forstår, det var også det jeg kom frem til, tak.. |
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
velbekom
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |