|
Antennefordeler og Coax han til F-stik han |
Besvar |
Forfatter | |
stenruop
Ny bruger Oprettet: 31-Marts-2022 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-September-2023 kl. 15:06 |
hej jeg kan ikke for Antennefordeler 6-vejs (Docsis 3.1) Triax ABS 6 og et Coax han til F-stik han til og virke sammen når jeg sætte Coax han til F-stik han i Antennefordeler 6-vejs (Docsis 3.1) Triax ABS 6 kom der ikke noget tv signal jeg har prøve på mit tv og på en yousee tv box men de kom ikke noget signal jeg har sørg for Coax han til F-stik han sidder som det skal og alt er tilslut rigtigt men det virke ikke jeg har prøve 2 stik kabel High Grade Antennekabel - Coax han til F-stik han. Kablet kan f.eks bruges mellem TV og satellitboks. skriv av-cables.dk hvis jeg selv samler/lave et kabel virke det fint ene som ved om Antennefordeler 6-vejs (Docsis 3.1) Triax og Coax han til F-stik han har probem med og virke sammen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |