|
Gammel iPhone kan ikke åbne App Store? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6226 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 9 timer 3 minutter siden kl. 13:47 |
Jeg har ikke downloadet apps på den i årevis, bruger den som musikafspiller
Ville hente app til nye øretelefoner og får denne besked: Kan ikke kontrollere serveridentiteten, noget med imap.gmail.com kan ikke bekræftes af Mail Mobilen er på WiFi
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8594 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en fejl fra Mail og ikke App Store.
Men derfor kan det vel godt tænkes, at du ikke kan åbne App Store, hvis systemet på telefonen er meget gammelt. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4721 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er kommet nye mail opsætninger pga cyberangreb. Måske skal du bare gen-indstallere din G-mail. Det skulle jeg med min Hotmail for at den fortsat virker.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6226 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK. det prøver jeg
|
|
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg slettede Mail... men jeg kan ikke downloade det igen, da jeg jo ikke kan komme i App Store
Dropper det, inden jeg ødelægger mere Mobilen virker stadig som musikafspiller
|
|
Mikael Simpson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kommer med en fejlmeddelelse, men ikke en forklaring om, præcist hvad det er du er ved at gøre og hvornår fejlmeddelesen kommer.
Så er det svært at hjælpe dig. Gmail er en app, men mailprogrammet der er i telefonen i forvejen fungere også ganske fint med Gmail. Klaus
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, fik det til at virke
Der var en softwareopdatering (iOS12) Efter det kunne jeg komme til App Store
|
|
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |