|
Ny fjernbetjening |
Besvar |
Forfatter | |
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2024 kl. 13:33 |
Hej godt folk,
Jeg skal til have fundet en afløser til min logitech Logitech Harmony fjernbetjening, og i den forbindelse kunne jeg godt bruge lidt input, til hvor jeg skal forkusere min opmærksomhed. På forhånd tak.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor mange dimser skal den styre?
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
5-6 stykker.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
PeterG
Junior bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er rigtig glad for min Logitec Harmony fjernbetjening, og har ligesom dig ledt efter et alternativ.
Der er reelt ikke ret mange valgmuligheder, men jeg har valgt at bestille en Remote 3: https://www.unfoldedcircle.com/ Glæder mig til at modtage den BH Peter |
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Det glæder jeg mig til, at høre mere om.
Jeg er glad for, at høre, at den kører lokalt. Specielt når der er tale om en startup virksomhed. Jeg må sige, at jeg synes at prisen er lidt til den sjove side. |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |