|
Budget projektor |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4264 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 9 timer 32 minutter siden kl. 15:14 |
Til et forsøg i et af vores værelser, mangler jeg en budgetvenlig projektor
Den skal bruges i et rum der kan mørklægges fuldt ud Den skal bruges til at spille konsolspil på. Størrelsen af billedet er ikke så væsentligt, hvis bare den kan ramme +60 tommer Forsøget er afkommet af at kæresten har set de her reklamer for Temu-projektorer og dermed så fidusen i at der ikke skulle hænge en stor skærm i dette rum, da det også bruges til gæsteværelse og opholdsrum for nærmest hele kvarterets børn Hvad skal jeg kigge efter i et forsøg på at prøve at lave et gaming, hænge ud rum
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 492 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke lige helt mht projektor, men ville blot sige at jeg havde noget lignende i vores kælder i det gamle hus.
Et multirum. Der fungerede det super godt med en projektor, samt et motoriseret lærred, så det heller ikke hænger og dingler når det ikke bliver brugt. Læg dertil at koble den sammen med 12v trigger, så den automatisk kører op/ned når projektoren er slukket/tændt. Jeg havde desuden et audio transparent lærred og kunne på den måde montere flade højtalere permanent på væggen bag
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |