recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sidste tur til Blockbuster - Link
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sidste tur til Blockbuster - Link

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sidste tur til Blockbuster - Link
    Sendt: 30-December-2013 kl. 17:33
http://www.version2.dk/blog/sidste-tur-til-blockbuster-55559

Jeg tror ikke Blockbuster holder 2014 ud.

Venlig hilsen
KB
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 19:06
Tjah, det håber jeg nu. Om end jeg også stadig køber film, har jeg et af Blockbusters abonnementer og har megen glæde af at se de film, jeg måske ikke har lyst til at købe.

På Blu-Ray er kvaliteten jo god i lyd og billede, men det skal nok med, at jeg bor i nærheden af Blockbuster. Boede jeg ude på landet, ville jeg nok streame i fornødent omfang i tillæg til køb af film.

Som det er nu, forbliver jeg dog en glad kunde ved Blockbuster/Recycle It.

Mvh. Jørgensen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 19:09
Fordi den blegfis siger det Tongue
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fordi den blegfis siger det Tongue

Som artiklen er skrevet er jeg noget i tvivl om hvor meget, der er fiktion, og hvor meget fakta.
Men hvis der kun er tre bogstaver tilbage i BLOCKBUSTER skiltet synes jeg det ser skidt ud for dem.

De har fat i noget med RecyckleIT, spørgsmålet er om det er for sent.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 19:54
De har jo lugtet lunten, og er slået ind på noget med købmandsskab, hvor fortjenesten kan være ret stor med de rette talenter.

Men pas på! Stereo Studio er blevet en tøjbutik, der ikke formåede at sælge mig en CD før Jul pga mgl kompetence.
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 20:12
Men den slags artikler er jo desværre selvforstærkende og når vi hele tiden får at vide at det er slut, så tror vi desværre på det - og så kommer det også før det er nødvendigt.

Jeg er stadig glad for min lokale Blockbuster (København NordVest)og den lever - om den har det fint ved jeg ikke, men den er der og de er altid flinke til at hjælpe.
mvh Infinity
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 22:53
det er en journalist der har skrevet det. og en fiktiv fortælling med et glimt i øjet om at distributionsmodellen forvideokonsumering er ved at ændres til en ren digital udgave. - hvad enten man kan lide det eller ej.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

det er en journalist der har skrevet det. og en fiktiv fortælling med et glimt i øjet om at distributionsmodellen forvideokonsumering er ved at ændres til en ren digital udgave. - hvad enten man kan lide det eller ej.

Ja, det er med et glimt i øjet - men jeg ville alligevel dele den med Recordere brugere. Det er jo ikke alle, der læser Version2.

Venlig hilsen
KB
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 23:58
Så længe kvaliteten på streaming ikke er på niveau med fysiske medier vil der være et marked. 

Har indtryk af at den Blockbuster jeg benytter er ret populær og har en stor kundekreds. Desuden kommer filmene ud meget hurtigere end fx Netflix. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 00:19
Spørgsmålet er om markedet for fysiske medier vil være stort nok. Så snart det ikke kan betale sig, så er der ikke mere Blu-ray. Dvd kan måske komme til at leve længere, da det er billigere og væsentligt mere udbredt. Firmaerne sælger kun kvalitet (Blu-ray) til os fordi de kan tjene penge på det; de er ligeglade med hvor god eller dårlig streaming er, hvis det er den eneste rentable forretningsmodel.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 00:19
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Så længe kvaliteten på streaming ikke er på niveau med fysiske medier vil der være et marked. 

Har indtryk af at den Blockbuster jeg benytter er ret populær og har en stor kundekreds. Desuden kommer filmene ud meget hurtigere end fx Netflix. 

Men leje på iTunes o.lign. er samme tid som Blockbuster.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu