|
Så kom den! iPhone 4!!! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 27-Juni-2010 kl. 03:21 | |
Jo, jeg skal nok . Problemet er lige at jeg kom hjem 23:30 i går (fredag). Og umiddelbart efter kom en af mine kammerater for at hente en af de to iPads som jeg også havde købt. Og vi var først færdige med at "lege" kl. 04:00, så min døgnrytme er lige kommet i udu . iPad'en er muligvis en lidt "overflødigt" produkt. Men hold da helt ferie, hvor er den altså også fed at anvende, og ikke mindst at læse bøger på. Alle ting kører bare så glidende og lækkert, f.eks. også Google Earth (som er blevet optimeret til den). Men det er en helt anden historie... /Nils |
||
|
||
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 27-Juni-2010 kl. 03:35 | |
Fin side fra Jakob. Tog også lige en video ud fra altanen. Kvaliteten fejler ikke noget som sådan, efter min mening. Men jeg er ganske enig med Jakob i, at en billedstabilisator ville være guld værd, for selv om jeg ikke ligefrem lider af delerium tremens - så kunne det godt se sådan ud . Så jeg prøver lige igen i morgen... /Nils |
||
|
||
meta
Guld medlem Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Sendt: 27-Juni-2010 kl. 07:18 | |
Camera+ skulle være en rigtig brugbar app til kameraet - Prisen er p.t sat ned til 6 kr
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |