|
TV3 lancerer HD kanal |
Besvar |
Forfatter | |
HQjben
Guld medlem Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
Emne: TV3 lancerer HD kanal Sendt: 11-Maj-2009 kl. 20:26 |
Hej
Ville lige dele nyheden med jer andre. TV3 lancerer en ny HD-kanal, den skulle eftersigende gå i luften indenfor et år, bla.a med SAS-liga og Champions League i HD. Jeg glæder mig |
|
T-Ras
Super bruger Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
Sendt: 11-Maj-2009 kl. 21:17 |
... mere sport. De kanaler er jo også kraftigt underrepræsenteret i HD pakkerne...
|
|
HighDef
Bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
Sendt: 11-Maj-2009 kl. 21:18 |
Lækkert - ser frem til endelig at kunne se CL i ordentlig kvalitet
|
|
PLASMABOY
Bruger Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
Sendt: 11-Maj-2009 kl. 21:40 |
mere ?? det er superligaen og champions league der får et kvalitets løft idag skal man se champions league forskudt hvis man vil se det i HD og det er kun mandags kampen (1) i superligaen der bliver sendt i HD så i år har jeg kun set "en" FCK kamp i HD :(
så rolig nu Redigeret af PLASMABOY - 11-Maj-2009 kl. 21:41 |
|
Willum
Super bruger Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
Sendt: 12-Maj-2009 kl. 01:08 |
Dette er en ufattelig god nyhed. Jeg har længe savnet Champions League og mere SAS Liga i HD. Jeg ved desuden med sikkerhed at TV2 Sport HD i den nye sæson sender 2 kampe om ugen direkte i HD. Så når TV3 HD starter kan vi se 3 direkte kampe om ugen i HD fra SAS Ligaen. 3+ kommer i den nye sæson til at sende 1 kamp om ugen mens TV2 Sport fortsætter med 3 mens den nye Canal 9 sender de sidste 2 kampe. Jeg håber at Canal Digital vælger at sende dem i HD også, men jeg tvivler. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |