|
Lavt lydniveau på Allente OnePlace-boks |
Besvar |
Forfatter | |
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-August-2022 kl. 14:52 |
Hej Rec
På Allentes (tidl. Canal Digital) TV-boks OnePlace er lydniveauet på både hdmi og optisk lydudgang pludselig blevet lavere (jeg har ikke helt bemærket hvornår) som om offset for lyden er ændret. Det er sket uafhængigt af hinanden på to bokse. Det er opdaget ved at der pludselig skal skrues højere op for lyden for at opnå samme oplevede volume. Der er ikke i øvrigt ændret i opsætningen og der er skruet helt op for boksens interne volume. (Jeg er heller ikke pludselig blevet hørehæmmet for lydniveauet fra andre kilder er som det plejer). Nogle der ved noget eller har oplevetnoget tilsvarende? Pft
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har bemærket det samme på mine bokse, så mon ikke det er kommet i en eller anden opdatering.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |