|
Parabol problemer (LG tv - problemet er løst nu..) |
Besvar |
Forfatter | |
Jay1980
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2021 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-April-2023 kl. 14:13 |
Jeg er ved at gå ud af mit gode skin. Vi har et sommerhus med parabol, som har virket, men fordi pælen den sad på var løs, så har den flyttet sig i vinden. Jeg prøver nu at få det indstillet igen, men kan simpelthen ikke få ordenlig signal. Hvis jeg sætter fjernsynet til at kigge på selve 19,2 Astra, så kan jeg ved at dreje på parabolen få den op på 95% signal styrke og 100% kvalitet. Når jeg så laver en kanalsøgning så finder den også flere hundrede kanaler, men ligegyldigt hvilken kanal jeg så går ind på bagefter, så skriver den bare "No signal". Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt. De kommende tyske gæster skulle helst gerne kunne se de tyske kanaler :-)
Redigeret af Jay1980 - 07-April-2023 kl. 15:37 |
|
Jay1980
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2021 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, så lykkedes det alligevel. Hvis andre kommer ud for samme problem, så var løsningen (i hvert fald på et LG fjernsyn), at sætte TVets lokation til Tyskland. Det resulterer godt nok i at antenne kanalerne får nogle helt underlige programpladser, men dem kan man så flytte rundt manuelt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |