|
Hvilket compact kamera til 3-4000kr? |
Besvar |
Forfatter | |
Zalamdk
Bruger Oprettet: 30-Juni-2015 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2020 kl. 12:48 |
Søger et nyt compact kamera med et budget på 3-4000kr
Skal primært bruge det ferie billeder, eller familie sammenkomster. Har kigget på Panasonic TZ-100, men er lidt luren ved at det efterhånden er tre år gammelt. Er der nogle bedre alternativer i det prisleje? |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har et Sony DSC RX100 som vi er glade for. Der findes efterhånden en del version - ved ikke hvad forskellen er
|
|
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1089 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ikke vil bruge det kamera der sidder i telefonen så ville jeg efter et der er vandtæt, da det giver muligheder for helt andre ferie billeder, når man både kan tage det med i poolen, med på stranden eller tage billeder mens det regner
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Zalamdk
Bruger Oprettet: 30-Juni-2015 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Telefonen er "valgt fra" da jeg har måtte sande kvaliteten simpelthen er for ringe.
På en ferie tidligere på året havde min rejsepartner et compact kamera og de billeder vedkommende tog var bare superior ifht. min iPhone XR. Et go pro er oervejet, men jeg skal også indrømme at jeg ikke er til bade/dykkerferier - jeg er ude og opleve ting i stedet.
|
|
gah
Bruger Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan anbefale at klikke lidt rundt på denne seriøse kamera side, den indeholder alt, men faren er selvfølgelig, at man bliver mere forvirret, fordi man går i informations over-flow.
Link. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |