|
Hvor køber i printerpatroner? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samme her... Skal jeg endelig bruge noget på print - så printer jeg blot det stykke A4-ark på arbejdet... Og det er kun sket en gang eller to, på 10 år, at det har været nødvendigt. Fotos, får jeg lavet hos enten Cewe-Foto eller Foto-Lab. Og det sker heller ikke så tit.
Redigeret af mnielsen - 23-September-2021 kl. 20:37 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Nilloviz
Bruger Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for link! De er væsentligt billigere end hvad jeg har kunnet finde på danske sider. Billigste troværdige sælger jeg kunne finde frem til i DK var computersalg.dk... Til de der undrer sig over brug, vil jeg som nævnt printe nogle billeder, men det er også til børnene, som kan lide at printe tegninger, som de farvelægger, og en gang imellem til at printe dokumenter ifm. arbejde (arbejder en del hjemmefra).
|
||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ret sikker på at de originale holder farverne bedre. Har selv oplevet hvor hurtigt uoriginale bliver triste at se på og jeg køber fremover både original blæk og tilhørende fotopapir. Men forbruget er heller ikke så stort 😉
Redigeret af Jessemand - 24-September-2021 kl. 20:33 |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det svarer til at fortælle folk at en bil er et bedre valg, når de spørger om en motorcykel. Det kommer sguda helt an på hvad man skal printe, og i hvilket omfang. |
||
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hold dig fra de uoriginale blækpatroner de har kostet mig 2 dyre Canon printer, det uoriginale blæk er tyndere og det kan ikke tåle varmen fra printerhovedet og så brænder skidtet af og laver bare striber og man bruger også mere af det fordi det er tyndere. Har i dag en Epson ET 3700 med store tanke og der køber jeg skiftevis ved Epson eller Proshop alt efter hvor det er billigst..
Redigeret af klander - 26-September-2021 kl. 07:38 |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er lidt en lotto-kupon. Og man skal selvfølgeligt passe på med at generalisere udfra sine egne begrænsede erfaringer . . Har selv haft meget succes m kopiblæk til Canonprinter for mange år siden. Men har senere brændt nallerne gevaldigt i forbindelse med 2 forskellige Epson A3 fotoprintere, hvor kopiblæk størknede.Dette problem er forskelligt alt efter hvor tørt og varmt det er i rummet osv. Et godt råd er under alle omstændigheder,at bruge printeren jævnligt, event bare udprinte dysecheck ca en gang i ugen. Har idag Epson SC P600 . .
Redigeret af Lennon - 25-September-2021 kl. 18:54 |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Nilloviz
Bruger Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er overrasket over, at der rent faktisk er forskel i kvaliteten. Troede prisforskellen udelukkende var pga. mærket... Jeg hørte engang, at printere var blevet så billige som de er, da det er vigtigere for producenten at kunden bliver låst til at købe deres blæk end at få en god pris for printeren. Hvis det er sandt, laver de formentligt diverse krumspring for at andres blæk ikke performer godt på deres enheder.
Mon ikke også der er forskel på de forskellige kompatible patroner - det kan nok blive for billigt...? |
||
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja printere er blevet billigere bare et tilbud i eks Netto en Canon printer med scanner og det helle til 349,95 kr men blækket koster 595,95 kr ;) ang det uoriginale blæk som jo har kostet mig 2 dyre printer fra Canon ca 2000 kr stykket og så brugte jeg også mere blæk af det uoriginale, fik så at vide det var fordi det var tyndere blæk i de uoriginale patroner. Og det var også derfor at printerhovederne brændte "laver striber" for den tynde blæk ikke kunne klare de ca 200 g som printerhovederne udvikler når de printer, har en ven som også mistede en Canon printer på den konto, noget kopi blæk er sikkert god nok men det er ikke værd at løbe risikoen på det.
|
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |