|
Hvorfor dårligere billede fra Zaptor? |
Besvar |
Forfatter | |
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-September-2017 kl. 13:47 |
Hvorfor sender min Zaptor et meget mere "mat" billede, end når jeg bruger TV'ets egen tuner?
Tænkte ikke så meget over det med mit gamle tv, men der er kæmpe forskel på mit OLED. Fx når der sendes udsendelser der ikke er i 16:9, så er bjælkerne foroven og neden slet ikke sorte, som når jeg bruger TV'ets tuner. Mit AppleTV og PS4 har ingen problemer med at lave sort, men lige præcis Zaptor magter det ikke. Det er dog sjældent jeg ser live tv - ser næsten altid forskudt med StartForfra, så håber nogen har et forslag til en løsning.
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne tyde på at det input der bruges ikke er stillet korrekt med hensyn til Lys, Kontrast og Farve. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |