|
Mistet DR kanaler |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kræver et samlefilter, som så har et signaltab.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1225 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har taget et kig på dækningskortet - og det er også det der oprindeligt blev brugt til at bestemme retningen (kompasretning fra loftet mod senderen). Det anfører slet ikke Viborg som en mulighed.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er også lidt svingende med det dækningskort, synes jeg. Når jeg søger på min egen adresse, så siger det nogle dage Nibe og Hadsten-senderen. Andre gange, Viborg-senderen og Hadsten-senderen. Og andre gange igen, kun Viborg-senderen! Så man skal altså nogle gange bare prøve at dreje antennen. Men husk lige at markere, hvor den er nu, som tidligere skrevet.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske du kan få bedre resultat ved at dreje antennen i stik modsat retning mod Nibe senderen i stedet? Alternativ en bedre antenne eller udendørs.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |