|
MobileVOIP |
Besvar |
Forfatter | ||
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-December-2016 kl. 10:21 |
|
Hej
Jeg vil gerne have voip på min mobil 8,1 har forsøgt med Zoiper men syntes den er underlig kan i anbefale en anden? når jeg bruger wifi så kan jeg ikke høre modtager jeg bruger fonet
Redigeret af svsommer - 18-December-2016 kl. 10:29 |
||
Mvh
Svsommer |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med goe gamle skype?
|
||
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
|
fordi jeg har et telefon nummer jeg ikke vil af med
|
||
Mvh
Svsommer |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal ikke af med dit nummer.
Min er sat op til at vise mit mobilnummer som id når jeg ringer til andre telefoner. Og så er det gratis når jeg ringer til andre skype abb. Og den er der mange af.
|
||
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvad så når nogle ringer på det nummer jeg ikke vil af med går den så i skype
|
||
Mvh
Svsommer |
||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv Viber |
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forsøg om denne anvisning fra Fonet stadig er gyldig: Skype på Fonet (Se indlæg fra Freddi) Det et nogle år siden jeg prøvede det af, så ved ikke om det stadig virker. Jens |
||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så ringer din mobil. Jeg går ikke ud fra at du vil opsige dit mobil abb. Måske skulle du prøve at fortælle hvorfor du skal bruge ip. Man kan jo få fri tale for 119,- Jeg bruger skype til at ringe hjem fra udlandet.
|
||
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har et ip nr fra fonet som jeg bruger til erhvervs
det vil jeg gerne kunne modtage på min mobil |
||
Mvh
Svsommer |
||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du undersøgt om nummeret kan porteres til et mobileselskab.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |