|
Yamaha Netværks reciver R-N 301 |
Besvar |
Forfatter | |
Mlh
Ny bruger Oprettet: 23-Oktober-2011 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-April-2016 kl. 21:50 |
Hej :-).
Har en netværks reciver yamaha, spændt til med netværkskabel til routeren, men Airplay virker ikke, hverken itunes eller min ipad finder reciveren under airplay ikonet. Håber på hjælp ;-).
|
|
Mlh
|
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken udbyder har du? Jeg havde på et tidspunkt problemer med at der ikke kunne skabes kontakt fra mine enheder på trådløst netværk med min forstærker på kablet netværk. Det var hos Waoo.
Det løste sig ved at jeg satte min egen router til. |
|
Mlh
Ny bruger Oprettet: 23-Oktober-2011 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, og tak kan måske være problemet så. Men bærbar finder den, men ikke i airplay....... og heller ikke ipad. man skulle jo kunne spille airplay direkte til yamahaen. Rodet med det længe nu. men har bredbånd nord her 50/50. må ringe og spørge dem. Tak for svar :-).
Redigeret af Mlh - 06-April-2016 kl. 22:33 |
|
Mlh
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(1)
|
Prøv at slå UPnP fra i routeren. Det kan typisk give problemer med den slags protokoller. Havde selv problemet med min gamle PS3, som ikke ville forbinde til PSN, når det var slået til. Og eftersom stort set ingen enheder bruger det alligevel, så er der ingen grund til at have det aktiveret.
|
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min bærbar kunne også sende via dnla, men ikke via airplay, så det lyder lidt som noget i samme stil. Man du ikke sætte din bærbare til et kabel og se om det løser problemet. Waoo var godt klar over problemet dengang, men havde ikke lige nogen løsning.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |