|
panasonic fjern optagelse |
Besvar |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juni-2022 kl. 09:28 |
Når jeg forsøger og bestille optagelser i panasonic app´n kommer flg fejl pt, andre med dette problem.
alt udstyr er genstartet switche, routere mv for at udelukke, det har virker i sidste uge. der er ikke lavet nogen ændringer her.
|
|
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du opdateret din enhed?
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
optageren har der ikke været fw til længe
computeren er der ikke lavet ændringer på når der tilgåes linket https://www.rec.panasonic.com/pid/home kommer der efter et stykke tid flg fejl : |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |