|
Underligt problem med Apple TV |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tidligere i dag kom tiden pludselig på plads - ved ikke hvorfor, et af livets små mysterier
Det passer nu meget godt med det svar, jeg lige har fået fra en bruger på et Apple-forum Dette er mit sidste indlæg i denne tråd Apple TV will take its date and time setting from contacting NTP servers on the internet (in UTC). So verify that your Apple TV box has internet connectivity and that port 123 UDP is not blocked on the network. |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8595 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, men det er jo noget, der aktivt skal søges frem. Jeg har på fornemmelsen, at det er tv’ets ur, der har drillet og at det vises i en infoboks ved evt. formastskift, man da OP ikke har svaret på ét eneste spørgsmål, bliver vi nok aldrig klogere. Redigeret af lunddal - 13-Juli-2023 kl. 00:12 |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var faktisk også min første tanke, da ATV'et ikke viser klokken, og derfor stillede jeg også spørgsmålet om hvor han ser klokken og dato er, men han vil jo ikke svarer på det, hvilket nok er fordi han har opdaget at det er TV's ur, men ikke vil indrømme det
|
||
Mvh Jesper
|
||
S.K
Bruger Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For at få Apple Tv til at vise Ur & Dato, holdes "skærm knappen" øverst til højre nede.
|
||
Mvh. Søren
|
||
AnyFellow
Bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(2)
|
|
Klokken anvendes også i de fleste (alle?) streamingtjenester, når man fx sidder og ser noget og gerne vil videre hvornår det man ser slutter.
Første gang man rører ved touchpadden kommer tidslinjen, der viser hvor meget man har set (i venstre side) og hvor meget man mangler (i højre side). Berører man touchpadden igen, vil tidspunktet i højre side ændre sig til klokkeslættet for hvornår udsendelsen slutter.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Berører man den en tredje gang forsvinder tidslinjen i øvrigt; så behøver man ikke vove sig ud i brug af Menu-knappen, for at få den til at forsvinde med det samme
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |