|
LiveTV fra Enigma2 til GoogleTV |
Besvar |
Forfatter | |
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-April-2024 kl. 12:21 |
Jeg har en VU+ DUO2 modtager tilsluttet parabol og DVB-T2 med kanaler.
Disse kanaler, sammen med nogle fra PlutoTV er indlæst i Live Channels på Nokia 8000 med AndroidTV 12. APP'en Live Channels er tilsyneladende ikke supporteret mere, hvad kan anbefales i stedet?
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Live Channels kører fortsat, men hvis du ikke kan bruge den, så kan Kodi gøre det med et plugin til PVR delen. Ellers vil jeg anbefale dream Player for Android TV. Den er hurtig oppe at køre, og du kan fx lægge kanaler i en Channel - men den gratis version er begrænset i bl.a. antal kanaler. Betalings versionen er god og det "lille" beløb værd, men test først i den gratis version!
|
|
miri
|
|
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min kører også endnu men jeg kan ikke bruge "TV"-knappen, jeg skal trykke "OK" på APPen, ellers får jeg en besked om at jeg skal bruge Google film (eller lign.).
Jeg ville bare forberede mig til hvis den nu helt holder op med at virke.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |