|
Digital antenne |
Besvar |
Forfatter | |||
libijoe
Ny bruger Oprettet: 22-Maj-2014 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juni-2024 kl. 19:39 |
||
Har et Samsung QE55q77 og Google Chromecast
Er ikke tilkoblet fællesantennen, men vil gerne se flow-tv via en (digital) antenne
Har købt Elworks digital antenne https://www.elworks.dk/detail/produkter/katalog/audio-tele-og-dataudstyr-1/antenner/antenne-indendoers-digital-for-hdtv-1/ i håb om at kunne se DR1 DR2 og TV2 m.fl. Bor henholdsvis 2 / 5 km fra radiokædetårnene Kolding / Ødis - det burde være en fordel? Angiver signalkilde til "luft" og kører søgning på digitale/analoge-kanaler - men resultatet er alt andet end opløftende Er det udstyret antenne/Tv der fejler eller ...? Har en grim mistanke om en fejl 40 - men kan ikke gennemskue hvor jeg skal lede. |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tast din adresse ind på kortet, og bemærk om det er hovedsender eller hjælpesender. Antennen skal enten sidde lodret eller vandret alt efter hvilken mast du modtager fra.
Og så skal du ha en rigtig antenne for at få et brugbart signal, og den skal sidde udvendigt eller på loftet, som ikke må være et metaltag. Redigeret af Munch - 17-Juni-2024 kl. 20:06 |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10450 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Husk desuden, at det kun er DR kanalerne der er gratis. TV2 f.eks kræver abonnement.
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis alt andet fejler, så kan du se flowtv via chromecast
Billigt skrammel, som de fleste andre antenne der markedsføres som "digitale"
Ja, hvis der sendtes tv fra disse master - det gør der ikke. Du skal modtage enten fra lokalsenderen i Kolding, eller hovedsenderne i Hedensted, Vissenbjerg, eller Aabenraa. Du har fået et link til et dækningskort. Se efter, hvordan indendørs dækning er, hvor du bor. Mit råd: Køb en ordentlig antenne, eller stream. Klaus
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
MEN! Man kan nøjes med et Norlys Flex-abonnement, og så købe TV2 på det. Sådan har jeg gjort. Det koster 180 om måneden. Oven i det, så får man tre nabolandskanaler: ZDF, SVT 1 og NRK 1.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4700 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Min søster har et ex Boxer nu Norlys abonnement på kun TV2 Hovedkanal. Jeg mener at hun giver 106 kr. pr. måned. Hilsen Carsten. |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja... Ved godt, der i en tid fandtes et abonnement, som hed noget lignende "Kun TV2", og der var ikke andet på det kort end TV2... Dette abonnement kan jeg desværre ikke finde nogen steder? Har man fjernet dette abonnement uden at det går ud over dem, som stadig har det, fortsat kan have det, uden ændringer?
Redigeret af mnielsen - 18-Juni-2024 kl. 20:22 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville ringe til kundeservice. Hilsen Carsten.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det ledte jeg også efter. Gav 38 kr for TV2 kortet efter 11.01.2012. Ind til da havde TV2 været gratis over DVB-T senderne. Men Norlys under åbenbart ikke sine kunder at nøjes med TV2
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Min søster havde på et tidspunkt TV2 Hovedkanal samt TV2 News. Hos det gamle Boxer kunne man godt bestille noget, der ikke stod i prislisten. Jeg ved ikke hvordan det er hos Norlys, men jeg ville ringe og høre hos kundeservice om mulighederne for, kun at få TV2 Hovedkanal. Hilsen Carsten. |
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så må hun have gjort som jeg har gjort det... Det, som nu hedder Norlys Flex, hvor man kan købe mindst én kanal. Fordi på et TV2 Alene-kort, kan/kunne man KUN have TV2 - og ikke andet...
Redigeret af mnielsen - 21-Juni-2024 kl. 07:02 |
|||
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |