|
Solgt Onkyo 616 |
Besvar |
Forfatter | |
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juli-2024 kl. 11:31 |
Hej,
Nogen der kan bruge en sølvgrå Onkyo 616 (supporterer 7.2 lyd i diverse formater). Jeg besluttede at udskifte den til en ny - og er faktisk overrasket over at lyd forskellen/kvaliteten på den nye og gamle er så markant lille. Jeg betalte 5000 for den i tidernes morgen, og sælger den MEGET billigt, hvis nogen er jer overvejer at opstarte en billig hjemme biograf. Den er nok 12 år gammel eller sådan noget. Fungerer upåklageligt - men har problemer med fjernbetjeningen når den skal tænde og slukke. Alle andre funktioner på fjernbetjening virker. Jeg har ikke haft problemer med HDMI boardet. Den har stået i et TV-skab og er derfor i rigtig fin stand. Befinder sig i Ikast. Giv et bud, Mvh Michael
Redigeret af Precious - 18-Oktober-2024 kl. 20:02 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10450 |
Funktioner
Tak(0)
|
For ikke kendere kan en Onkyo 616 jo være hvad som helst, så skriv gerne hvad det er for en enhed. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6228 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med specs?
4K, Dolby Atmos osv.
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selv tak.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for links :-)
Ingen interesse? Jeg havde forestillet mig 500 kr eller sådan noget. |
|
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver lige en enkelt gang mere, ellers går den til et børne værelse eller sådan noget.
|
|
Buggy
Junior bruger Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Michael
Har du stadig din Onkyo receiver til salg? Jeg kunne måske godt bruge den! Mvh. Kristian
|
|
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, den er desværre solgt. Mvh Michael
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |