|
V: PS3 40GB med 34 spil og diverse tilbehør |
Besvar |
Forfatter | |
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-August-2012 kl. 10:04 |
Min PS3 samler støv, da jeg bruger den meget sjældent og så tænkte jeg på om man måske skulle kapitalisere den?
Hvad er sådan en pakke værd? På forhånd tak :-) Hardware: Playstation 3 Slim 40GB edition (den er fra dengang Slim kom og man kunne bytte sin Fat til en Slim). 1 stk. original Playstation 3 dualshock controller 1 stk. original Playstation 3 controller 2 stk. Playstation Move Motion Controller 1 stk. Playstation Move Navigation Controller 2 stk. Guitarer til Guitar Hero (Aerosmith og GH III udgaverne) 2 stk. Singstar Wireless Microphones 1 stk. Playstation 3 Move Sharp Shooter Attachment (rød) 1 stk.. Playstation Eye camera Spil: Battlefield Bad Company Battlefield Bad Company 2 Bioshock Buzz Quiz TV Call of Duty - Black Ops Call of Duty 4 - Modern Warfare Call of Duty Modern Warfare 2 Crysis 2 Duke Nukem Forever Fifa 08 Guitar Hero III Guitar Hero World Tour Guitar Hero 5 Guitar Hero Metallica Halflife - The Orange Box Heavy Rain - Move Edition Killzone 2 Killzone 3 Madden 10 Medal of Honor NHL 09 Playstation Move Starter Disc Rainbow Six Vegas 2 Resistance 2 Singstar vol 3 Singstar Queen Singstar Pop edition Singstar Take That Sports Champions (move) Tekken 6 Tiger Woods PGA Tour 08 Tombraider Topspin 4 (move) Uncharted 2 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |