|
TW6700 mekanik larmer og studder i billede |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej jeg oplever det faktisk primært når jeg streamer fra mit apple tv4. ATV4 er indstillet til dynamisk frekvens. Og som sagt er det ment når man streamer tegne film der panorere hen over noget. Eller hvis jeg streamer en live kanal fra fx DR appen imens der er nyheder. Så er teksten i løberen i bunden af skærmen meget sløret.
Det er skam helt i orden. Jeg har fået de svar jeg havde brug for. Så jeg kan jo bare stoppe med at modtage nyheder hvis jeg ikke gider følge med længere :)
|
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det SKAL den ikke :) Det bør den muligvis, men hvis jeg ikke kan se den store forskel så er det vel op til mig selv om den SKAL indstilles til det eller ej :) Som jeg ser det er der 2 typer mennesker ang dette problem. Der er dem der gider at bøvle med at vælge de rigtige indstillinger alt efter hvad de ser. Og så er der dem der bare ønsker at trykke på ON for at starte projektoren og så ellers ikke bruge mere tid på indstillinger. Jeg tilhøre hvis du ikke har gættet det den sidste gruppe :)
|
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hvor henne skriver jeg noget om, hvad DU SKAL gøre?
Hvis du ikke kan tåle, at folk bruger tid på at hjælpe dig, og kommer med oplysninger, der gør, du kan få det bedst mulige billede ud af din projektor, så er dette nok ikke det rigtige sted for dig, da folk nok hurtigt mister interessen. Husk på venlighed og taknemmelighed er ganske gratis... Jeg kan godt se, du benytter dig af smileys, men alligevel... :) Du skal huske på, herinde, er der mange folk, der er entusiaster, som prøver at få det bedste ud af deres udstyr, og da det ikke koster noget, kan jeg ikke se grunden til at lade være. Du har jo ikke sammenlignet side ved side, men du kan være ret sikker på, hvis der ikke var forskel, ville funktionen ikke være der. Omvendt, hvis du tilsluttede en spillekonsol ville du hurtigt bemærke forskellen, da responstiderne ville blive mærkbart forbedret, men dette kan jo ikke opnås uden kompromis på billedsiden. Selvom du ikke mener, du kan se forskel, er der vel ingen grund til ikke at følge, hvad producenten anbefaler?
Redigeret af Supergris - 29-September-2018 kl. 17:42 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |