|
Sony vw270 settings |
Besvar |
Forfatter | |
hafn
Bruger Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-December-2018 kl. 23:37 |
Hej Guys (and girls)
Jeg har lige fået mig en ny projektor, JUBII. Havde kigget på en Sony VW260 i et stykke tid, og bum så kom de med en nyere model. Jeg synes dog ikke standard indstillinger er de bedste, så mit spørgsmål til jer. Er der nogle her inde der har erfaringer med 270 eller 260'eren, der kan give nogle indspil hvordan den skal indstilles? for det bedste billede Jeg kan mørklægge rummet næsten til perfektion. Mvh Nick
|
|
eyvind
Bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
For en projektor i den prisklasse så er vel en isf kalibrering verdt alle pengene ?
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville være synd ikke at få så fin en projektor professionelt kalibreret. Tag evt en snak med Thomas fra tv-kalibrering.dk
|
|
hafn
Bruger Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
Igennem arbejdet har jeg faktisk adgang til Calman kalibreringsudstyr, og har prøvet at kalibrere et enkelt TV selv (med hjælp).
Men ingen på arbejdet har kalibreret en projektor.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har anskaffet dig en projektor til 40K, så ville jeg bruge 1500 på en professionel kalibrering.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6228 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gav nu 2500 for at få min JVC kalibreret 1500 er vist kun for fladskærm
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan ingen hjælpe dig med, da det er MEGET afhængigt af f.eks. dit lærred og dine forhold (lys, afstand, farve på vægge/loft, etc..).
Redigeret af Deschain - 11-December-2018 kl. 12:09 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6228 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start med at vælge Cinema-tilstanden Slå dynamisk iris/kunstig skarphed fra Så er man da i gang
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ikke vil ofre de penge en professionel kalibrering koster, så anskaf i det mindste en kalibreringsskive som Spears & Munsil.
Og så er jeg i øvrigt fuldstændig enig med Deschain, du kan ikke bruge andres indstillinger til noget som helst. |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en VPL WV270 i min bio, den har nu kørt ca 60 timer og det er tid til endelig kalibrering, forventer at få det klaret i weekenden.
Har du set Sonys image director 3 software til at korigere grayscale / gamma.? Du er velkommen til at komme og se en kalibreret 270.
Redigeret af stridsvognen - 06-Marts-2019 kl. 23:20 |
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |