recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Macbook Pro 15" Intel Core2 Duo 2,4 GHz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Macbook Pro 15" Intel Core2 Duo 2,4 GHz

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Macbook Pro 15" Intel Core2 Duo 2,4 GHz
    Sendt: 08-August-2012 kl. 12:36

MacBook Pro, 15" Intel Core2 Duo 3,1, 2,4 GHz, 4 GB, 320 GB HDD
Batteriet holder i op til 2 1/2 time (teoretisk set). Se billeder for yderligere specifikationer.

Leveres med Mountain Lion (nyeste Mac operativsystem)
Lader, taske og installations-DVD medfølger.
Sælges da jeg har fået anden computer fra arbejdet

Er sat på DBA og Gul&Gratis til 3900,- men modtager gerne et mere realistisk bud her på Recordere.dk

Se billeder medvidere på DBA:
http://www.dba.dk/macbook-pro-15-intel-core2/id-85074796/

Kan sendes eller afhentes i Aalborg eller Aarhus (og muligvis også i København)

Redigeret af ThomasP - 11-August-2012 kl. 01:31
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 22:35
Opdateret med større harddisk og nyeste operativsystem til samme pris Smile  
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 23:41
Kan ikke rigtig se hvor gammel den er, kan du oplyse det. Hvad tænker du en mere realistisk pris er..

Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 23:45
Modellen er en "late 2007" - altså fra 2007-2008. Men den kører fortsat overbevisende godt og hurtigt - og er faktisk lidt pænere stand end min næsten ny MacBook Pro.

Jeg har ikke tænkt mig selv at snakke min computer ned i pris, men du kan jo give et bud.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu