|
Vurdering: oppo bdp 83 kodefri |
Besvar |
Forfatter | |||||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Juli-2012 kl. 14:54 |
||||
Hejsa.
Overvejer at sælge min oppo bdp 83 kodefri. Den er ca 2 1/2 år gammel. Hvad er den vær? Den er selvfølgelig fejlfri |
|||||
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Omkring 2000 kr, vil jeg tro.
|
|||||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Takker - måske også det jeg selv havde i tankerne. Brugt grej er sku faldet drastisk i værdi. Det var tider da man kunne minus 20% på noget der var ver 2år gammelt. I dag skal man være glad for at få det halve. |
|||||
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ska vi bytte Hehe Ja - oppo er sku noget seriøst grej. |
|||||
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Noget nyt ......jeg kan ikke rigtig finde på noget andet at skifte :-D Men faktisk er bdp 83 en bedre dvd afspiller en 93 - 3D gider jeg pt ikke |
|||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |