|
VU+ DUO |
Besvar |
Forfatter | |
henny1970
Ny bruger Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 16:28 |
Hej.
Jeg ville lige høre jer kloge hoveder om denne reciever kan modtage boxer. På forhånd tak Henrik.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan den ikke. Det er en satelitmodtager som ikke kan bruges til almindelig antenne. Se i stedet efter den nye VU+ Ultimo.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Doee
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Kan den, hvis man får fat i en kompatibel usb dvb-t tuner? |
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg testet min VU+DUO med USB DVB-T stick og Norsk DVB-T. Det funker fint for FTA kanaler men common interface CA modul fungerte ikke når signalet kom fra USB DVB-T tuneren. Jeg fikk derfor ikke sett krypterte kanaler.
|
|
Doee
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Mon det er en hard- eller softwaremæssig begrænsning?
|
|
Huntaar
Ny bruger Oprettet: 28-Februar-2012 Sted: Søborg, Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken USB stick benyttede du og hvilket image?
|
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hauppauge WinTV NOVA-T. OpenPLI. Virker ikke som TS data fra USB stick sendes gjennom common interface. Det hadde muligens fungert dersom det hadde vært mulig å benytte intern kortleser. Alle FTA kanalene i DVB-T fungerer. Det er ikke mulig å benytte intern kortleser i Norsk DVB-T siden de krypterte kanalene benytter full Conax pairing. Det eneste som fungerer med full Conax pairing er godkjent Common Interface CAM. Om noen får common interface kortleser til å fungere sammen med USB tuner så jeg jeg interessert i å vite hvordan. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |