|
VU+ Duo Twin spørgsmål |
Besvar |
Forfatter | ||
Fisker2
Ny bruger Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Emne: VU+ Duo Twin spørgsmål Sendt: 02-Oktober-2010 kl. 11:55 |
|
Hej
Jeg overvejer kraftigt at anskaffe en VU+ Duo Twin til erstatning for min Canal Digital - box (HD PVR 101-ST). Jeg har derfor gennemtrawlet dette forum for at få besvaret de spørgsmål jeg havde til VU+'en. Det er til en vis grad lykkedes, men der er dog to udestående tvivlspunkter, som jeg håber at i kan hjælpe mig med. 1) Anvedelse af mit Canal Digital - kort i VU+'en. Jeg forhørte mig hos TV-Shoppen, og der sagde de, at det krævede et Conax - cCAM for at få CD - kortet til at virke. Men her i forummet har jeg læst flere steder, at man blot skal lægge soft cams på hvis man vil kunne optage flere kanaler samtidigt (eg. ccam). Hvad er korrekt? 2) TV-Shoppen anførte, at man kun kan installere Seagate - hardiske: Korrekt? 3) Kan man anvende externa harddiske (via eSata eller USB) i stedet for/sammen med den indbyggede? På forhånd tak Kenneth |
||
sapi100
Bruger Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 186 |
Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 18:40 | |
1,Indlæs CCcam eller Scam og CD kører
2,Passer ikke 3,Sata harddisk enten eller,men usb harddisk kan bruges sammen og skift din TV-shop ud med nogen der er forstand på det. |
||
|
||
Fisker2
Ny bruger Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 19:07 | |
Takker meget for svaret.
Mvh Kenneth |
||
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 19:20 | |
Orginal software støtter Conax i følge manualen. http://vuplus.com/wp-content/uploads/2010/01/VUplus-manual-ver.1_english_m.pdf Side 7: Smartcard reader slot Two Smartcard slots are provided : one for Conax and the other for Xcript Redigeret af Bobben - 03-Oktober-2010 kl. 19:31 |
||
sapi100
Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 07:45 | |
Den læser ikke noget uden man indlæser noget softcam. |
||
|
||
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 12:57 | |
Så er det med andre ord villedende info fra VUplus siden de reklamerer med at boksens orginal software støtter Conax. |
||
sapi100
Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 17:03 | |
Ja,Original software understøtte næsten alt der findes men skal et eller anden softcam indlæses til at kortlæseren skulle fungere.
Der er fejlvisning ang. hvordan kort´s chip skal vendes.Chipsen skal vendes ned og ikke op som vist på billeder. Men de fleste læser slet ikke manualen. |
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |