|
Dreambox |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||||
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har sikkert misforstået det, jeg havde bare forstået at det var en mulighed.
|
||||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jo, tanken har strejfet mig, det kører jo nu Men altså, det var jo fordi at jeg havde fået forståelsen af at så kunne jeg optage en kanal og se en anden, for eksempel.
|
||||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu prøver jeg at "mounte" til min Synology Nas, det gjorde jeg på min gamle DM 8000 uden problemer.
Men jeg synes at jeg strander lidt her, jeg kan godt finde menupunktet, men jeg kan ikke rigtig få det til at virke?
|
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kan du da ikke det, med modulet? (optage/se noget andet)
|
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu kan jeg ikke lige få styr på at mounte til nasen, så det er svært at tjekke. Men jeg kan i hvert fald ikke streame til computeren, samtidig med at jeg ser en anden kanal på fjernsynet.
|
||||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |