recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af akustisk lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af akustisk lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af akustisk lærred
    Sendt: 27-November-2017 kl. 14:49
Hey forum,

jeg skal have fundet mig et akustisk lærred med motoriseret ophæng og det skal helst ikke koste en halv arm.

Jeg har fundet et produkt fra eSmart Germany (nogen der har erfaring med dem?) koster €279 + forsendelse for en 113" (absolut max iforhold til plads)

Derudover har jeg haft kontakt med elite screens og de har tilbudt mig en electric100h-a1080 til €299 + fragt. (100" og næste skridt er 125", som er for stor fysisk)

hvad ville jeres valg falde på hvis i stod i denne situation?

tage chancen med eSmart? eller er der så meget "værdi" i at tage noget fra en mere kendt producent?

th

Redigeret af thomnico - 27-November-2017 kl. 14:50
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 07:54
slet ingen med en holdning til dette?
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 09:02
Jeg har Elite Screens 4K lydtransparante dug herhjemme og er glad for den. Jeg ser ingen synlig struktur og hvad der ellers kan være af uhensigtsmæssigheder ved sådan en type dug. Umiddelbart på billederne ser det ud som om strukturen på den anden dug der er meget tydelig, hullerne er temmelig store, det ville jeg være en smule bekymret for
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2017 kl. 09:22
Det blev til Elite screens, så nu venter jeg bare på de får den sendt fra Tyskland.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu