|
erstatning for infocus in78 |
Besvar |
Forfatter | |
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Marts-2017 kl. 21:24 |
så gik den desværre ikke længere, pæren stod af og jeg syntes ikke jeg vil smide penge efter en ny pære længere.
tiden må være inde til at investere i noget nyt, men hvad skal man vælge. jeg har kigget lidt på nogle forskellige muligheder blandt andet sony vpl-hw45es. men mener at have læst herinde et sted at folk ikke er særlig begejstrede for den, jeg har en smerte terskel rent økonomisk som hedder ca 15000 plus minus et par tusind. er der nogle af jer som har gode erfaringer med noget i den prisklasse? vil rigtig gerne have alt det min infocus ikke havde, altså 3d, full hd osv. håber i kan hjælpe mig da jeg ikke gider se film på et lille tv når man er vandt til de 130" mange venlige hilsener den frustrerede jyde
|
|
thomas36
Bruger Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pioneer Krp 500
Pioneer SC - LX73 Pioneer BDP - LX71 Jbl ls 60 Front Jbl ls 40 Bag Jbl ls center Jbl ls120p subwoofer |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |