|
Mangler råd til erstatning af Hitachi PJ-TX200 |
Besvar |
Forfatter | |
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Marts-2017 kl. 14:20 |
Jeg har en gammel projektor, som jeg nu overvejer at udskifte og vil gerne have jer lidt med på råd.
Min gamle projektor: Hitachi PJ-TX 200 Illumina Opløsning 720p Lys: 1200 ANSI Lumen Lærred: 230 x 130 cm (16/9) Projektor afstand: 465 cm Jeg ser hovedsageligt kun film når det er mørkt, men det kunne være rart hvis man også kunne bruges den i lav belysning. Jeg vil gerne undgå DLP teknologi, da jeg desværre er en af de uheldig som ser farvedelingen. Min afstand til lærred gør at jeg ikke kan benytte short throw projektorer. Prisen skal ligge på max 13.000 kr. Jeg har kigget på Epson EH-TW6700 og EH-TW6800, som begge er med LCD og hvor afstanden passer. Er merprisen på EH-TW6800 det værd, hvis man ikke får den kalibreret? Dens lillebror har 300 ANSI Lumens mere, men dårligere kontrast. Er der nogle fordele/ulemper eller andre projektorer som fortjener et kig? |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ingen som kender nogle gode projektorer uden DLP i 13.000 kroner prisklassen?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |