|
Er denne bedste mulighed til prisen (16000-ish)?? |
Besvar |
Forfatter | |
millfarm
Bruger Oprettet: 06-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2017 kl. 08:47 |
Der er jo mange delte meninger om valget af projektor.
Jeg leder efter noget, der også virker i dagslys og som er så støjsvagt, som det er muligt. Indtil videre er valget faldet på denne: SONY VPL-HW45ES projektor til 16.499,- http://www.av-connection.dk/?PGr=8947 Er der et eller flere alternativer, jeg bør overveje. Planen er at placeret den 4,75m fra et 120" lærred. På forhånd tak! Mads
|
|
--
Millfarm |
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dagslys bliver nok problematisk, skal du have flere lumen er du nok nødt til at kigge på de nyeste fra Epson
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg benytter Sony 40ES og vi ser en del serier med almindeligt stuebelysning. Både om dagen og aftenen, hvor der er masser af lamper tændt.
Jeg er til stadighed overrasket hvor godt billedet, uden at der er helt mørkelagt. |
|
cgmand
Guld medlem Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg har den og elsker den. Kan sagtens se tv med alt lyset tændt og efter jeg har malet væggen en anelse grå, kan jeg osse se film/serier med let belysning og stadig bevare det sorte i billedet.
Jeg synes jeg har støvsuget markedet og der findes ikke noget bedre end denne til prisen.. Næste skridt i min bog ville være JVC X5000 / X5500, men det er så dobbelt pris. Det eneste jeg savner ved den fra min gamle BenQ W1070 er det der DLP pop i billedet. Det er svært at forklare, men der er bare noget ved et DLP projektor billed. Men det ser desværre ikke ud til der kommer en DLP projektor der bare til nærmelsvis kommer i nærheden af Sony'en i den nærmeste fremtid. Der er altid et kompromis, men som tingene er nu er det her efter min mening den bedste til prisen. Den er nærmest lydløs og har et super sort niveau, især med en grå væg ( mange klasser over W1070)
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
millfarm
Funktioner
Tak(0)
|
Tak cgmand, det lyder sgu godt. Jeg har også mere eller mindre låst mig fast på denne. Glæder mig til at prøve den..
|
|
--
Millfarm |
|
cgmand
Guld medlem Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Funktioner
Tak(1)
|
Fyi, så har jeg haft både HW40 og HW45. Og de giver nogenlunde det samme billed, men reality creation delen er langt bedre på HW45. Det ser altid godt ud !
På HW40 sad jeg tit og justerede på det fra den ene film til den anden, da det i nogle situationer kom til at se for kunstigt ud og andre var det ikke nok.. Det har de fået løst må man sige
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
millfarm
Funktioner
Tak(0)
|
perfekt, tak!
|
|
--
Millfarm |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |