|
Gode råd søges til køb af brugt projektor. |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg kan ihvertfald anbefalde Sonyen. den har et godt billede. Korrekte farver. korrekt gamma. og go driftsikkerhed. Og så er den meget støjsvag
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså, nu blev der jo foreslået et par projektorer, før der gik pis-på-JVC i den...
|
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
Generelt er køb af brugte digitalprojektore svært da ingen af dem er bygget til at holde meget mere en 3-5 år, SONY har fået drøje hug for deres kontrast degradering, som har stået på i mange år nu, Og JVC har haft deres uheldige model serier.. Selvfølgelig kan man være heldig og få megen glæde af en brugt projektor, modsat kan man også være uheldig at smide penge ud af vinduet.. ligemeget hvad så skal man ikke bruge penge man ikke har råd til at smide i skraldespanden til at købe projektor for.
Jeg har en gl Benq DLP jeg købte fra ny for mange år siden, den har kørt 1400timer, den har jeg haft adskildt og repareret blæser og renset, min JVC har her efter ca 1400 timer spist 2 lamper og til tider vil den ikke slukke, men hva det var også kun en 50000kr projektor fra ny, og 40kr i timen for en projektor er da ikke så galt, når den så kun skal varme op 1 time inden kalibreringen er nogenlunde på plads.. Så det koster nok ca 100-120kr i afskrivning pr film hvis man ikke medregner alle de timer den har kørt i forbindelse med kalibrering.
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |