|
Projektor i 50k klassen |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige nu kigger jeg kun efter hvilken model jeg vil have :) Vil ikke købe projektor efter hvilken én jeg kan få til bedste demopris.
|
|
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
Lidt læsning som gør mig endnu mere i tvivl: http://www.projectorreviews.com/the-art-of-home-theater-projectors/first-look-review-benq-ht8050-dlp-4k-uhd-home-theater-projector/
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det jo ikke en fuld test, men jeg synes da der er nogle betænkligheder med manglende HDR, Dynamisk Iris der kan høres og begrænset farvespektrum og sortniveau rapporteres til at være respektabelt. Men da spændende at se den fulde test og de sammenligninger der refereres til. |
|
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
Dét der hele tiden slår mig ud af kurs, er den "mystical DLP look and feel" han også beskriver i artiklen. Der er et eller andet ved et DLP billede som jeg altid bliver imponeret over.
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Sony vpl 55 es. Pæren er lige gået efter 3000 timer. Ny pærer - Og billedet er som da jeg købte den. Jeg kan ikke se nogle issue med panelerne.
Bare til info. edit - projektoren har kørt ca 80% af tiden i high mode Redigeret af p.las - 04-Juli-2017 kl. 11:35 |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |