|
Sony VPL-VW320ES tilbud |
Besvar |
Forfatter | |
Tingkaer
Bruger Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juli-2017 kl. 11:27 |
Blot til info så er denne sony på tilbud lige pt her
Spørgsmålet er om man burde hoppe på denne sony i stedet for en JVC X5500..?
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6229 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony = høj opløsning
JVC = høj kontrast Fra trustedreviews om Sony: The projector has an average black-level response. No matter the settings chosen, dark scenes have a noticeable greyness that sometimes obscures subtle shadow details and reduces the picture's sense of depth. Men det er da en god pris
Redigeret af jake51 - 12-Juli-2017 kl. 16:12 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vejl. pris så ligger 320'eren i samme priskategori som X7500'eren den ville jeg kigge nærmere på hvis jeg var i dit sted.
|
|
Tingkaer
Bruger Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså kigge nærmere på x7500'eren? Den bliver for dyr. Grunden til at jeg overvejer 320'eren er fordi den lige nu er nede i samme prisniveau som X5500'eren.
|
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det vel at prøve dem? 14 dages returret?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |