|
Hjælp til nybegynder |
Besvar |
Forfatter | |
Flarup
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 17:52 |
hej jeg har købt en Optoma HD65, er denne stadig brugbar eller skal jeg hellere invistere i en ny BenqW2000 ?
jeg har intet lærred endnu men vil gere have et 120" 16:9 rullelærred, har i et forslag til et billigt men ok lærred ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender den ikke selv, men den fik et ganske fint review i projectorcentral i sin tid. Så hvis du allerede har købt den ville jeg da få noget billede på og se hvor godt det er før du overvejer en anden.
http://www.projectorcentral.com/optoma_hd65_review.htm?page=Shootout-vs-Optoma
Men der er da sket en del siden 2008/9 hvor den kom, så på længere sigt kunne du måske få lyst til at skifte den ud. Men altså hvis den står og samler støv på hylden så se at få lidt lys i pæren . |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
det var en ok projektor, men W2000 slår den med flere længder.
Nu du har købt den, så prøv den, men 120" er nok i overkanten hvad den kan klarer med lys. Og alt efter hvor langt du sidder fra, vil du kunne se "pixels" da den kun er HD. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |