|
Overvejer at opgradere projektor - lille budget |
Besvar |
Forfatter | |
ChristianTT
Guld medlem Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 09:23 |
Hej...
Jeg overvejer at opgradere min projektor (Sanyo PLZ5 - HD) med en Full HD. Budgettet er ikke stort og jeg har ikke de helt vilde krav/forventninger til den. Primært brug er en gang i mellem om efteråret og vinteren samt videoaften med ungernes venner Har kigget på lidt brugt: Optoma HD26 relevativt ny model tæller op Optoma HD80 ældre model, men dyrere fra ny Infocus X10 Der skulle være en del pæreliv tilbage i dem alle Prisniveauet er alle omkring kr. 3.000,- - kr. 3.500 Hvilke ville i gå efter og er det et rimeligt niveau for maskinerne ? Ved godt at det ikke bliver state-of-the-art, men vil selvfølgeligt gerne have den bedst mulige løsning for pengene.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |