|
Monitor Audio Silver RSFX sort baghøjttaler |
Besvar |
Forfatter | |
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juli-2012 kl. 22:40 |
Hej.
Står du og mangler nogle baghøjttaler som kan monteres på væggen og så det ser pænt ud, men stadig giver en rigtig god lyd? Så er disse Monitor Audio RSFX baghøjttaler sikkert lige noget for dig. De spiller utrolig åbnet og klar og giver en rigtig god lyd i en surround setup. De kan indstilles så de enten står i di-pole eller Bi-pole, så det kan fungere perfekt både i et 5.1 eller 7.1 setup. ¤¤¤¤¤ MONITOR AUDIO SILVER RSFX SPEC. ¤¤¤¤¤ Frequency Response: 60 Hz - 30 KHz Sensitivity (1W@1M): 89 dB Nominal Impedance: 6 Ohms Power Handling (RMS): 100 W Recommended Amplifier Requirements (RMS): 10 - 100 W Tweeter Crossover Frequency: 2.2 KHz Drive Unit Compliment: 1 x 6” C-CAM® bass/midrange driver, 2 x 1” (25 mm) gold dome C-CAM® tweeters. Jeg sælger disse højttaler for min kammerat, da han har anskaffet sig Monitor Audio GXFX i stedet, så det bedre passer sammen til hans resterende setup :-) Pris 2500kr for sættet ellers Kom evt. med et bud. Højttalerne kan ikke sendes, da min kammerat har smidt kassen ud. så de skal afhentes. Redigeret af Vilstrup - 16-Juli-2012 kl. 22:44 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det nok en idé at skrive hvor
|
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry det er rigtigt, de befinder sig i østjylland nær århus.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |