|
Mere lys, tak! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vil mene med 1500 timer har du mistet en del lys fra din projektor.
Men ikke sikkert at en ny lampe kan hjælpe nok. Måske du skulle kikke efter et lærred med gain. |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har en Optoma og jeg synes at mine farver/kontrast er god, når vi ser 3D.
Det kunne også være dine briller. De sidste briller jeg købte, reklamerede med at de ville give 30% bedre kontrast og mere lys. |
|||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske, men det har altid være sådan.
Muligt at det kunne hjælpe, men det bliver desværre ikke aktuelt.
Ikke utænkeligt - de briller vi har var ganske billige, købt i Kina via eBay, og vi har overvejet at teste noget andet. Hvilke bruger du? Redigeret af jacobe - 23-November-2018 kl. 22:43 |
|||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De sidste vi købte var denne:
http://www.ebay.de/itm/3D-Brille-DLP-Pro-7G-Black-Diamond-DLP-Link-fur-Beamer-Hi-SHOCK-B-Ware-/152130328876?hash=item236bac992c:g:tVcAAOSwWTRWtpYT |
|||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Interessant ... og jeg kan se at de uden videre burde fungere med vores PJ også. Nu skrev du, at de "reklamerede med ..." mere kontrast og lys, men hvad synes du selv? Er de mærkbart bedre end hvad du end havde før? |
|||
|||
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå, nu er jeg typen som helst ikke giver op, så jeg gav det et nyt forsøg her til aften og fik et gennembrud. Mere lys fik jeg ved at øge såvel Gain og Offset i Color Temp, og med lidt eksperimentering med Hue og Saturation fik jeg desuden en hæderlig balance i farverne.
Det betyder naturligvis, at alt hvad Spears & Munsil mener er korrekt går fuldstændig fløjten, men det skider jeg på - jeg har aldrig været mere glad for at se 3D på min PJ! |
|||
|||
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
- og det er det vigtigste!
|
|||
MORE BASS
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |