recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony hw65es billede buer forneden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony hw65es billede buer forneden

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tabbycph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2014
Sted: Kbh S
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tabbycph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2016 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

De råd du har fået mht. at lave en større afstand mellem proj. og lærred, kan du bruge dem ?

Der kan desværre ikke blive længere afstand og har ikke nogen andre rum, hvor længden er bedre.

For jeg tror ikke det ligger lærred
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2016 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af tabbycph tabbycph skrev:

Nu mangler jeg bare og købe noget veltex til kanterne, hvor køber man det henne?, kan ikke finden nogen steder.

Ved det ikke, men ellers kan du købe noget film med velour-agtig overflade hos enten byggemarkeder eller farvehandlere - det har vi brugt og det virker rigtigt godt.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 20:38
Havde en HW40 hvor dette osse var et problem, sendte den til rep og fik en ny, denne gang en HW45 men problemet er der stadig. Lader til at være en svaghed ved denne projektor serie. Billedet er makset helt ud da jeg ikke kan flytte projektoren længere væk, så måske det er det der gør det ..
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu