|
Black Widow maling |
Besvar |
Forfatter | |
cgmand
Guld medlem Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juni-2016 kl. 20:13 |
Jeg bruger min projector direkte på væggen i stuen og det fungere ret godt. Meeen man øjner vel altid muligheden for en eller anden opgradering og her kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig at få det optimale ud af væggen.
Et decideret lærred vil nok altid være den bedste løsning billedmæssigt, men den pryder jo ikke ligerfrem stuevæggen, så alternativet (kompromiset) må være at male et lærred på. Har søgt lidt rundt og det ser ud til at det mix de kalder 'Black Widow' er den mest anbefaleded pt: https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Widow_(paint_mix) Men hvad gør man her i dk ? Nogen der ved om det er muligt at finde komponenterne herhjemme ? Hvis ikke, er det så muligt at bestille og importere maling fra udlandet ?
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes maling som hedder : Screen goo
Og kan købes her i DK. Nogle har bare blandet lidt maling med rette toning. |
|
cgmand
Guld medlem Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak hansie
Har godt set det der Screen Goo.. Meen det koster bare kassen.. 3500kr ?!? Den her Black Widow er ikke bare hvilken som helst maling, men en speciel blanding af en lys grå maling + noget aluminiummaling, der giver både bedre sort og bedre hvid
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |