recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Black Widow maling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Black Widow maling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Black Widow maling
    Sendt: 27-Juni-2016 kl. 20:13
Jeg bruger min projector direkte på væggen i stuen og det fungere ret godt. Meeen man øjner vel altid muligheden for en eller anden opgradering Big smile og her kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig at få det optimale ud af væggen. 
Et decideret lærred vil nok altid være den bedste løsning billedmæssigt, men den pryder jo ikke ligerfrem stuevæggen, så alternativet (kompromiset) må være at male et lærred på.
Har søgt lidt rundt og det ser ud til at det mix de kalder 'Black Widow' er den mest anbefaleded pt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Widow_(paint_mix)

Men hvad gør man her i dk ?

Nogen der ved om det er muligt at finde komponenterne herhjemme ? Hvis ikke, er det så muligt at bestille og importere maling fra udlandet ?
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 20:53
Der findes maling som hedder : Screen goo

Og kan købes her i DK.

Nogle har bare blandet lidt maling med rette toning.    
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 22:10
Tak hansie

Har godt set det der Screen Goo.. Meen det koster bare kassen.. 3500kr ?!?

Den her Black Widow er ikke bare hvilken som helst maling, men en speciel blanding af en lys grå maling + noget aluminiummaling, der giver både bedre sort og bedre hvid
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu